نوشته شده توسط : امیر

 

فروش دستگاه تقطير سنتي جهت تقطير گياه رازيانه در سايزها و ظرفيت هاي مختلف بازدهي عرق رازيانه در ساعت توسط بازرگاني سينا.

با استفاده از دستگاه تقطير خانگي بطور سنتي و آسان ميتوانيد عرق رازيانه توليد كنيد ، البته توسط اين دستگاه ميتوانيد از تمامي گياهان مانند شيرين بيان ، شاتره ، سنبل الطيب ، زيره كه داراي اسانس و رايحه خاص هستند نيز عرق كشي كنيد.

براي توليد عرق گياهي اول آب و رازيانه را بصورت قطعه قطعه شده را داخل دستگاه تقطير ريخته و روي شعله ميگذرانند تا بجوشد پس از تبخير آب ، بخار توسط آب سرد جاري ، سرد شده و به مايعي تبديل مي شود كه همان عرق خالص و شفاف مي باشد.

بخاطر عمل تبخير سنتي ، عرقي كه توسط دستگاه تقطير خانگي تهيه مي شود عاري از هرگونه آلودگي و ميكروب بوده و خالص ، شفاف و طبيعي مي باشد و از كيفيت بسياري بالايي برخودار است

. اين دستگاه با توجه به سايز ديگ جوش ، در سايزهاي ده ليتري ، بيست ليتري ، سي ليتري ، چهل ليتري ، پنجاه ليتري و هفتاد ليتري موجود مي باشد كه سايز ده ليتري به مقدار هفتصد سي سي در ساعت عرق رازيانه ، بيست ليتري به مقدار يك ليتر در ساعت عرق رازيانه ، سي ليتري به مقدار يك و دو دهم ليتر در ساعت عرق رازيانه ، چهل ليتري يك و نيم ليتر در ساعت عرق رازيانه ، پنجاه ليتري دو ليتر در ساعت عرق رازيانه و هفتاد ليتري به مقدار سه و نيم ليتر عرق رازيانه به شما مي دهد. .

كار با اين دستگاه بسيار آسان بوده و براحتي با استفاده از دستگاه تقطير خانگي مي توانيد عرق گيري ، گلاب گيري ،عرق كشي و گلاب كشي از گياه رازيانه و يا هر گياه ديگه اي كه مد نظر شماست نماييد.

اين شركت در جهت بهبود مستمر محصولات خود هر ساله محصولات جديدي وارد ازار مي كند.

 

شما از تقطیر شرکت ها و مارک هایی که برای سود بیشتر آب را با عرقیات مخلوط می کنند خسته شده اید
شما یک عطاری و یک فروشگاه گیاهی دارید و می خواهید تجارت خود را گسترش دهید
یا به دنبال راه اندازی مشاغل خانگی خود هستید
بنابراین با استفاده از دستگاههای تقطیر و تقطیر تجاری تجاری بهاره ، خودتان می توانید از گیاهان خشک و تازه دم کرده گیاهی خالص تهیه کنید و عطرسازان معتبر می توانند با تهیه دم کرده های خود تجارت و سود خود را گسترش دهند. یا مشاغل محلی خود را راه اندازی کنید

آیا از تقطیر شرکت ها و مارک هایی که برای سود بیشتر آب را با عرقیات مخلوط می کنند خسته شده اید؟
شما یک عطاری و یک فروشگاه گیاهی دارید و می خواهید تجارت خود را گسترش دهید
یا به دنبال راه اندازی مشاغل خانگی خود هستید؟
بنابراین ، با استفاده از دستگاههای تجاری تقطیر تجاری و تقطیر بهاره ، خودتان می توانید گیاهان خالص را از گیاهان خشک و تازه دم کرده تهیه کنید و عطرسازان معتبر با تهیه دم کرده خود می توانند تجارت و سود خود را گسترش دهند. یا مشاغل محلی خود را راه اندازی کنید



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

 

آسياب آزمايشگاهي - عطاري آرتيسان مدل 5000، مناسب جهت آسياب كردن مواد گياهي و دارويي، برنج، گندم، جو، انواع ادويه مانند فلفل، زردجوبه، زنجفيل و ... قهوه و تمامي گياهان و ريشه ها است.

آسياب آزمايشگاهي - عطاري آرتيسان مدل 5000 ، داراي موتور بسيار قدرتمندي با سرعت دو هزار و پانصد دور در دقيقه مي باشد كه مي تواند انواع مواد كوچك و بزرگ را تبديل به پودر كرده و ريز ريز نمايد ، جنس بدنه آسياب عطاري نيمه صنعتي مدل 5000 از استيل كاملا بهداشتي بوده و داراي دو تيغه آسياب يدكي با قابل باز و بست شدن نيز مي باشد.

آسياب آزمايشگاهي - عطاري آرتيسان مدل 5000 كليد حرارتي ( بيمتال) دارد ، اين كليد وقتي بخاطر ريخته شدن بيش از حد مواد ، حرارت آسياب شروع به بيشتر شدن بكند بطور اتوماتيك دستگاه آسياب را خاموش مي كند.

يكي ديگر از ويژگي هايي كه اين آسياب را نسبت به آسياب هاي ديگر مشابه در بازار ، متمايز ميكند دارا بودن الك براي جدا كردن مواد ريز از درشت است ، يعني اگر زماني در حين آسياب كردن قسمتي از مواد درشت تر بود ميتوانيد با الك آن را جدا كرده و دوباره آسياب كنيد تا بصورت كاملا و يك دست پودر شود.

آسياب آزمايشگاهي - عطاري آرتيسان مدل 5000

داراي يك فرچه جهت تميزكردن و يك زغال يدكي براي موتور اين آسياب مي باشد.

شما ميتوانيد دستگاه آسياب آسياب آسياب آزمايشگاهي - عطاري آرتيسان مدل 5000 را در منزل ، عطاري ها ، داروخانه ها ، رستوران ها و مابقي مكانهاي ديگر استفاده كنيد.

اين آسياب داراي يك سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش است.


آسیابهای آزمایشگاهی مورد استفاده برای آماده سازی نمونه قبل از تجزیه و تحلیل از کاهش اندازه ذرات (خرد کردن) برای صاف کردن مواد مرطوب ، خشک ، سخت ، نرم ، الاستیک ، شکننده و فیبری استفاده می کنند. آسیاب ها و سنگ شکن ها در آزمایشگاه های مختلف در زمینه های مختلف علمی از جمله شیمی ، پزشکی ، تجزیه و تحلیل مواد غذایی ، آزمایش مواد و علوم زیستی استفاده می شوند. دیسک ها ، چکش ها ، ملات ها ، گلوله های سیاره ای ، روتورها و آسیاب ها برای نتایج بزرگ ، متوسط و خوب تا سطح نانو ، کمتر از 0.1 میکرومتر در دسترس هستند. آزمایشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی ، کارخانه های علمی ، آسیاب های ذوزنقه ای یا فریزرها برخی از واحدهایی هستند که قبل از کاهش اندازه ذرات ، یک ماده را مهار می کنند.

آسياب برقي، آسياب برقي گندم، آسياب برقي جو، آسياب برقي قهوه، آسياب گياهان، آسياب گياه، آسياب گياهي، خريد آسياب گياهي، فرو

کاربرد :

کاربرد در داروسازی ها، آزمایشگاه های صنایع غذایی، آزمایشگاه های شیمی صنعتی، لابراتورهای گیاهان دارویی، عطاری ها ، موتور دستگاه فوق ساخت ژاپن

می باشد.

کم صدایی، کارایی بالا- کارکرد راحت – بدون ایجاد گرد محصولات-مجهیز به میکروسویچ ایمنی جهت عدم کار هنگام باز بودن درب لامپ نشان دهنده کار- فیوز-تایمر-پایه قوی

و تاشو جهت خم کردن دستگاه برای تخلیه پودرها

 

ش آسياب برقي گياهان، آسياب ادويه، آسياب ادويه جات، آسياب برقي ادويه جات، آسياب كوچك ادويه



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

براي چندين دهه ، ما به مشتريان خود كمك كرده ايم تا محصولات مختلف را آسياب كنند - از جوهر چاپ گرفته تا شكلات يا غلات. اين محصولات ممكن است بسيار متفاوت باشند ، اما همه آنها به يك سيستم يكسان براي اطمينان از عملكرد قابل اعتماد ، كيفيت محصول ثابت و بازده بالا نياز دارند.
اين تخصص ما و نحوه شروع كار شركت ما است - از غلطك تا آسياب غلتكي تا چكش و كارخانه هاي پوسته پوسته.
آسياب با فشار بالا PesaMill طيف وسيعي از آردها را توليد مي كند ، از جمله آرد آتا و آرد سبوس دار براي نان هاي تخت. استانداردهاي جديد ايمني غذا ، انعطاف پذيري و بهره وري انرژي را تعيين مي كند.

اشتراك گذاري
سال سفارش
2003
نوع پروژه
كارخانه فرز جديد
محل
وژله ، دانمارك
برآورد سرمايه گذاري
DKK400 متر
بسط دادن

Lantmännen Mills توليد كننده اصلي محصولات غلات در اسكانديناوي است كه آرد ، مخلوط آرد ، غذا ، غلات صبحانه و ماكاروني توليد مي كند. اين شركت سالانه حدود 900000 تن غلات ، بيشتر گندم ، چاودار و جو را تصفيه مي كند

اين شركت 790 كارمند دارد و 12 تأسيسات توليدي در سوئد ، نروژ ، دانمارك و لتوني دارد. بازارهاي اصلي آن كشورهاي اسكانديناوي و بالتيك با نام هاي تجاري Nord Mills (سوئد) ، Regal (نروژ) ، HavneMøllerne (دانمارك) و Rigas Dzirnavnieks و Rezeknes Dzirnavnieks (لتوني) هستند.
"تاسيسات Vejle در حال حاضر در حال توسعه ديگري است."

گروه Lantmannen در واقع يك تعاوني سوئدي با حدود 42000 عضو كشاورز است. اين شركت يكي از قديمي ترين در سوئد است كه ريشه در دهه 1100 دارد.

تغيير زمان

تأسيسات Vejle در تابستان 2008 شروع به كار كرد (اين پروژه از سال 2004 در حال ساخت بود). سپس شركت تعطيل شد و پنج سيستم فرز فروخت. اينها شامل آسياب آرد گندم در لوندرسكوف دانمارك ، آسياب گندم و آرد تركيبي در كريستيانساند نروژ ، آسياب آرد گندم و آرد چاودار در وژله دانمارك و برخي سيلوهاي فولادي گالوانيزه در اسلو نروژ بود.

آسياب جديد

كارخانه موجود در بازرگاني سينا به ظرفيت توليد 250 هزار تن در سال توسعه يافت. كارخانه جديد در مجاورت و متصل به آسياب موجود ساخته شده و داراي سيلوها و ساختمانهاي ماشيني جديدي است كه ارتفاع آنها تا 60 متر مي رسد. اين پروژه به سرمايه گذاري در حدود 400 ميليون DKK (74.7 ميليون دلار) نياز داشت.
اين گسترش شامل دو آسياب گندم نرم با ظرفيت آسياب 24 تن و 480 تن در روز بود. همچنين شامل آسياب چاودار با ظرفيت 180 تن در روز بود. همچنين يك سيستم ذخيره سازي و جابجايي آرد با ظرفيت 5000 تن با يك بخش بار بزرگ به بيرون ساخته شد.

در حال حاضر تاسيسات Vejle در حال توسعه ديگري است و قصد دارد تاسيسات را به يكي از بزرگترين كارخانه هاي آرد اروپا تبديل كند.

لوازم و تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تقطیر متفاوت و متنوع است و تهیه دستگاه با کیفیت تأثیر بسزایی در عطر ، طعم و خلوص محصول نهایی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

عملكرد پاك - اين قدرت تقطير آب 750 وات يا 4 ليتر/1.06 گالن حجم دارد ، مي تواند 1 ليتر آب در ساعت ، در مجموع 6 گالن آب در روز تقطير كند. سريع ، تميز ، ايمن ، مي توانيد از اين قسمت در هر جايي كه به آب آشاميدني تميز نياز داريد استفاده كنيد. توجه: براي اينكه بر استفاده و طعم شما تأثير نگذارد ، پيشنهاد مي كنيم هفته اي يكبار بسته كربن فيلتر را تعويض كرده و پس از دوبار استفاده اين دستگاه را تميز كنيد.
حذف ناخالصي هاي مضر - به طور موثر VOC و ساير ناخالصي هاي مضر را از آب شما حذف مي كند. اين كه آيا سعي مي كنيد آب را از ميكروارگانيسم ها پاك كنيد يا از مواد شيميايي مضر ، اين دستگاه تقطير كننده از آن مراقبت مي كند
ماده مقاوم-ديواره داخلي اين دستگاه تقطير آب برقي از جنس استنلس استيل درجه 304 مواد غذايي درجه يك است كه با دوام بوده و در برابر نشتي مقاوم است و با گذشت زمان فرسوده نمي شود. اجزاي داخلي داراي بالاترين كيفيت هستند
كنترل دماي هوشمند - يك سيستم كنترل هوشمند براي نظارت و كنترل دما تنظيم كنيد ، هنگامي كه دماي گرمايش بيش از 257 درجه فارنهايت (125 ℃) است ، دستگاه تقطير آب خانگي به طور خودكار خاموش مي شود تا از آسيب بيش از حد دماي دستگاه جلوگيري شود.
گواهينامه هاي ايمني - داراي مجوز CE براي اطمينان از سلامتي و امنيت ، لازم نيست نگران آن باشيد ، اين امر آب سالم و خالص بيشتري به شما مي دهد. با سوئيچ هوشمند ضد آب ON/OFF اضافي روي پوسته اين دستگاه تقطير آب طراحي شده است تا بتوانيد در طول تقطير مدتي آن را ترك كنيد ، ايمن تر و راحت تر است.

چرا که ایمین بسیار اهمت دارد

دستگاه تقطیر برقی

این دستگاه تقطیر برقی منحصراً از محصولات وارداتی می باشد.

راه تعریق گیاهان استفاده از فرآیند تقطیر است. این تجهیزات ممکن است در انواع فرآیندهای تقطیر مورد استفاده قرار گیرند ، اما تعریق و تقطیر با دستگاه و مواد به کار رفته در دستگاه تأثیر بسزایی در کیفیت و طعم محصول نهایی خواهد داشت.

روش و روش تقطیر از نظر نوع ماده است که به سه نوع تقطیر با آب ، تقطیر با آب بخار و تقطیر با بخار مستقیم طبقه بندی می شود. وجه مشترک در هر سه روش استفاده از بخار به عنوان غشای سلولی گیاهی شکننده برای جداسازی اسانس و عطر آن است.

موارد استفاده دستگاه: عصاره گلاب extract عصاره عرق pur دستگاه تصفیه آب گیاه عصاره گیاه machine دستگاه آماده سازی عصاره machine دستگاه تولید تقطیر

دستگاه استخراج گیاه گلاب دستگاه اکستروژن گل رز ٬ تقطیر

راه تعریق گیاهان استفاده از فرآیند تقطیر است.

لوازم و تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تقطیر متفاوت و متنوع است و تهیه دستگاه با کیفیت تأثیر بسزایی در عطر ، طعم و خلوص محصول نهایی دارد.

روشهای تقطیر با توجه به نوع ماده مورد استفاده در آن به سه روش تقطیر آب ، تقطیر آب بخار و تقطیر مستقیم بخار طبقه بندی می شوند.


در هر سه روش از بخار به عنوان غشای سلولی گیاهی شکننده برای جدا کردن عطر و اسانس آن استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

طلاعات كلي: (BAT در صنايع غذايي ، آشاميدني و شير ، ژوئن 2005) مشروبات الكلي با مقررات شوراي اروپا (EEC) شماره 1576/89 تنظيم مي شوند. آنها از تقطير محصولات الكلي ناشي از تخمير مخمر آماده سازي با منشا كشاورزي تهيه مي شوند. تقطير به طور معمول پس از تخمير الكلي انجام مي شود. انواع تجهيزات تقطير: (BAT در صنايع غذايي ، آشاميدني و شير ، ژوئن 2005) اين فرآيند در دو نوع اساسي از تجهيزات انجام مي شود: (a) گلدان ساكن و (b) ستون ثابت. Stills ممكن است به صورت جداگانه يا گروهي عمل شود. افزودن گرما باعث جداسازي الكل/تركيبات آبي از تغذيه مايع اوليه در محل سكون مي شود. الكل آبي متراكم به عنوان يك مايع مايع از سر سكون خارج مي شود ، در حالي كه يك جريان باقي مانده از پايه تخليه مي شود. (الف) گلدان ثابت: قابلمه را مي توان بصورت دسته اي يا مداوم كار كرد. در حالت اول ، دسته اي از مواد به گلدان ساكن متصل مي شود ، جوشاندن آغاز مي شود و سپس بخارها بطور مداوم برداشته ، متراكم و جمع آوري مي شوند تا تركيب متوسط آنها به مقدار دلخواه برسد. هنگامي كه به طور مداوم كار مي شود ، تغذيه به طور مداوم به گلدان ساكن منتقل مي شود و قسمتهاي بخار و مايع به طور مداوم خارج مي شوند. (ب) ستون ثابت: در تقطير ستون ، مايع الكلي يا آبجو وارد برج تقطير مي شود كه با بخار گرم مي شود. در هر دستگاه تماس (به طور كلي سيني ها) يك تعادل بين بخار غني شده با اجزاي فرار و مايع متراكم ايجاد مي شود. الكل خام از بالاي برج خارج مي شود و سپس از طريق برج ديگري تصحيح مي شود كه 95 of الكل از الكلهاي بالاتر جدا شده است. در انتهاي برج اول ، مخلوط آبي يا محل سكونت كشيده مي شود. يك آب متراكم يا آب چرخي كه كمي با مواد آلي آلوده شده است ، پس از آبگيري الكل در انتهاي برج دوم خارج مي شود. 95٪ الكل را مي توان با چندين فناوري مختلف به الكل بدون آب تبديل كرد: تقطير آزئوتروپيك با استفاده از جزء سوم ، جذب توسط غربال مولكولي يا كم آبي با تكنيك غشايي. براي اكثر مشروبات الكلي كه در يك ستون ساكن تقطير شده اند ، ميزان الكلي تقطير فقط بين 60 تا 84 درصد است. استفاده از تقطير در فرآوري غذا: (BAT در صنايع غذايي ، نوشيدني و شير ، ژوئن 2005)

و البته

آیا با خواص انواع عرقیات گیاهی آشنا هستید؟



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

تقطير يك فرآيند جداسازي است ، اجزاي موجود در مخلوط را با استفاده از اين واقعيت كه برخي از اجزا به راحتي بخارتر از بقيه بخار مي شوند ، جدا مي كند. هنگامي كه بخارها از مخلوطي توليد مي شوند ، حاوي اجزاي مخلوط اصلي هستند ، اما به نسبت هايي كه توسط نوسانات نسبي اين اجزا تعيين مي شود. بخار در برخي از اجزا غني تر است ، اجزايي كه فرارتر هستند و بنابراين جدايي رخ مي دهد.

در تقطير جزئي ، بخار متراكم مي شود و در صورت جدايي بيشتر مجدداً تبخير مي شود. تهيه اجزاي خالص از اين طريق دشوار و گاهي غيرممكن است ، اما اگر نوسانات به طور معقول متفاوت باشند ، به راحتي مي توان به درجه اي از جدايي رسيد. در جاهايي كه نياز به خلوص زياد است ، ممكن است از تقطيرهاي پي در پي استفاده شود.
كاربردهاي عمده تقطير در صنايع غذايي براي غليظ كردن اسانس ها ، طعم دهنده ها و نوشيدني هاي الكلي و خوشبو كننده چربي ها و روغن ها است.

روابط تعادلي در تقطير با فشارهاي بخار نسبي اجزاي مخلوط ، يعني با نوسانات آنها نسبت به يكديگر تنظيم مي شود. منحني هاي تعادلي براي مخلوط هاي دو جزء مايع بخار و مايع به راحتي مي تواند به دو شكل ، به عنوان منحني هاي دما/غلظت جوش يا منحني هاي توزيع غلظت بخار/مايع ارائه شود. هر دو شكل با هم مرتبط هستند زيرا حاوي داده هاي يكساني هستند و منحني هاي توزيع غلظت ، كه تقريباً مشابه منحني هاي تعادلي است كه در استخراج استفاده مي شود ، به راحتي از منحني هاي دما/غلظت جوش به دست مي آيد.

 

--

 

اگر يك خط افقي (دماي ثابت) در طول نمودار در دماي محدود دو منحني كشيده شود ، هر دو منحني را قطع مي كند. اين خط افقي مربوط به دماي جوش خاص است ، نقطه اي كه خط پايين را قطع مي كند ، غلظت مايع جوش در اين دما را نشان مي دهد ، نقطه اي كه خط فوقاني را قطع مي كند ، غلظت بخار متراكم در همان دما را نشان مي دهد. بنابراين دو نقطه دو غلظت متعادل را نشان مي دهند. آنها در واقع دو مقدار متناظر در منحني هاي توزيع غلظت ارائه مي دهند ، نقطه روي خط مايع مربوط به نقطه x (يعني غلظت در فاز سنگين تر) و نقطه خط بخار تا نقطه ay (غلظت در فندك فاز). نمودار نشان مي دهد كه مقدار y در جزء فرارتر مخلوط از x غني تر است و اين اساس جداسازي با تقطير است.

مشخص شده است كه برخي از مخلوط ها داراي نمودار نقطه جوش هستند كه شكل متفاوتي با آنچه در شكل 9.10 نشان داده شده است ، دارند. براي اين مخلوط ها ، در دماي خاص ديگر و به دور از اجزاي خالص در نهايت تركيب ، خطوط تركيب بخار و مايع با هم تركيب مي شوند. اين بدان معناست كه در اين دما ، مايع به جوش مي آيد و بخار همان تركيب خود را ايجاد مي كند. چنين مخلوط هايي آزئوتروپ ها را تشكيل مي دهند و تشكيل آنها غلظت قابل دستيابي در ستون تقطير را محدود مي كند. مخلوط اتانول-آب ، كه از اهميت بالايي در صنعت نوشيدني هاي الكلي برخوردار است ، داراي حداقل آزئوتروپ نقطه جوش در تركيب 89.5 مول٪ (95.6٪ وزني/وزني) اتانول و 10.5 مول٪ (4.4٪ وزني/وزني) آب است. كه در دماي 78.15 درجه سانتي گراد مي جوشد. در يك ستون تقطير ، كه الكل اتيل رقيق و آب را جدا مي كند ، غلظت هاي محدود جريانها 100٪ آب از يك سو در جريان "مايع" و 95.6٪ الكل اتيل ، 4.4٪ آب وزن در جريان "بخار" است. ، با اين حال بسياري از مراحل تقطير استفاده مي شود.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

تقطيركنندگان امروزي به گذشته اداي احترام مي كنند. اما آنها نمي ترسند هنر و علم ديرينه پشت ويسكي عالي را تغيير دهند. مورد در مورد: تحقيقات مخمر. مخمر جزء اساسي همه نوشيدني هاي تخمير شده (آبجو ، شراب و مشروبات الكلي) است. وظيفه آن تبديل قندها از غلات ، گياهان و ميوه ها به اتانول و دي اكسيد كربن است. سالهاست كه سازندگان ارواح و ساير نوشيدني هاي الكلي از گونه هاي مخمر به نام Saccharomyces cerevisiae استفاده مي كنند. Cerevisiae به دليل توانايي در سركوب ميكروارگانيسم هاي وحشي و تبديل مgaثر قندها و توليد الكل ثابت بدون طعم خاموش ترجيح داده مي شود. مخمر بر طعم از طريق تركيباتي كه اجزاي شيميايي توليد شده در طول تخمير هستند ، تأثير مي گذارد. تقطيركنندگان آموخته اند كه گونه هاي مختلف مخمرها طعم هاي متفاوتي ايجاد مي كنند ، بنابراين تعجب آور نيست كه آنها براي دستيابي به تركيبات منحصر به فرد يا جالب با انواع مختلف آزمايش مي كنند. منطقه ديگري براي آزمايش با مخمر "تخمير مخلوط" است كه بيش از يك سويه را در طول تخمير تركيب مي كند. اين يك رويكرد جالب و چالش برانگيز است زيرا هر سويه فردي براي يك ويژگي خاص مثبت يا منفي است و اين ويژگي ممكن است مطلوب باشد. يا نامطلوب. برخي از دستگاه هاي تقطير كننده با منابع مخمر منحصر به فردي مانند مخمر وحشي و باكتري ها آزمايش مي كنند. پگي نو استيونز در American Whisky (25 فوريه 2019) مي نويسد: "داستانهايي در مورد نمونه برداري از لوله هاي قديمي يا بطري هاي قديمي براي توليد مثل يك مخمر جديد وجود دارد و اين نه تنها يك داستان عالي را ايجاد مي كند ، بلكه مي تواند واقعيت داشته باشد." مخمرهاي وحشي بخش جالبي از داستان ويسكي هستند. با اين حال ، مانند بسياري از داستانها ، آنها مي توانند به يك داستان هشداردهنده تبديل شوند. ري فرمن ، MGP ، مدير تخمير و مخمر و Master Distiller ، خاطرنشان مي كند كه دستگاه هاي تقطير كننده بايد در معرفي مخمرهاي وحشي احتياط كنند. آنها الكل را به طور موثر توليد نمي كنند ، كه باعث كاهش توليد مي شود. حتي بدتر ، آنها اسيدها و ساير تركيبات نامطلوب ايجاد مي كنند كه منجر به طعم "خاموش" مي شود. غلبه بر اين طعم هاي منفي حتي با فرايندهاي اضافي تقطير و پيري دشوار است. ري خاطرنشان مي كند كه مخمرهاي وحشي به طور طبيعي وجود دارند ، اما توانايي آنها در توليد باكتري هاي مضر با استفاده از دماي كنترل شده و سطح PH كاهش مي يابد. ري علاوه بر نظارت بر همه جنبه هاي فرآيند تخمير ، زمان خود را در آزمايشگاه براي آزمايش مخمرهاي تقطير كننده صرف مي كند. كار او در كارخانه تقطير لارنسبورگ ، اينديانا از ميراث غني نوآوري استفاده مي كند كه نوعي مخمر قديمي را ايجاد كرده است. پنجاه سال پيش ، مالك وقت شراب ، شركت Seagram ، تحقيقات گسترده اي را در مورد سويه هاي مخمر انجام داد. با كمك بيش از دوازده شيميدان از دانشگاه اينديانا ، مطالعه آنها 300 سويه را مورد بررسي قرار داد تا مشخص شود كدام يك از بهترين تركيبات (بويژه آنهايي كه طعم هاي خنثي ندارند) ارائه مي شود. براي پنج نوع شراب: ويسكي چاودار ، ويسكي گندم ، ويسكي سبك ، جين و ودكا. در حالي كه بعيد است تحقيقات آنها در مقياس مشابه انجام شود ، امروزه تقطير كنندگان از روحيه نوآوري خود براي شناسايي مخمرهاي جديد و كاربردهاي جديد مخمرها براي تهيه ويسكي هاي عالي استفاده مي كنند. ما ليوان خود را به سمت آن بالا مي بريم.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

تركيب شيميايي كاسني

داراي ريشه كاسني تا 60 درصد اينولينا. آن چيست؟ اينولين - پلي ساكاريد تجمع يافته در گياهان خانواده اي جامع مانند قاصدك ، باباآدم ، توپينامبور و البته كاسني. هنگام مصرف اينولين ، فرد مي تواند در فرايندهاي متابوليكي متابوليك مشابه گلوكز شركت كند. اين مهم است ، زيرا اينولين در شرايطي كه گلوكز جذب ديابت نوع 2 نمي شود ، جايگزين گلوكز مي شود.

اينولين از نوشيدن فنجان قهوه كاسني در ناحيه اسيدي معده تحت تأثير آنزيم با تشكيل فروكتوز هيدروليز مي شود.
و فروكتوز بدون انسولين توسط بدن ما جذب مي شود و اين ماده مغذي براي سلول هاي ما است. بنابراين گرسنگي انرژي و عوارض ديابت نوع 2 رخ نمي دهد.

اما نه تنها سرشار از كاسني است - حاوي كولين است. درباره كولين بسياري شنيده شده است. بنابراين ، داروهاي دارويي Glipin ، Cerepro ، Nooholin - مشتقات كولين هستند. عملكرد كولين نوتروپيك ، تنظيم متابوليسم در مغز ، كه جريان خون مغزي (مغزي) را بهبود مي بخشد. در نوشيدني ما از كاسني ، هر چند نه چندان Holine ، اما هنوز هم او حضور دارد.

حاوي ويتامين هاي كاسني ، تلخي است.
كاربرد كاسني

چه استفاده گسترده اي از ريشه كاسني در طول ساليان متمادي به دست آمده است!



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

دستور العمل هاي طب سنتي از كاسني

با ديسكينزي مسيرهاي صفراوي از كاسني چمن با گل استفاده مي شود. براي پخت و پز بهتر است از يك قمقمه استفاده كنيد. كاسني چمن خشك خرد شده. يك قاشق چاي خوري با يك اسلايس خرد شده گياه كاسني براي قرار دادن در قمقمه ، آب جوش تند را با يك ليوان بريزيد ، بگذاريد در 40-60 دقيقه بشكنند. صبح و عصر 30 دقيقه قبل از غذا نصف ليوان ميل كنيد. كيسه صفرا فعال تر عمل مي كند: هضم بهتر مي شود ، صفرا در معده وجود نخواهد داشت ، تخمير و پوسيدگي در روده كوچك وجود نخواهد داشت ، آنها يبوست را مختل نمي كنند.

با بيماري سنگ صفراوي و سنگ كليه بهتر است كاسني گياهي خرد شده و ريشه كاسني خرد شده را با هم بماليد. روي 1 قاشق غذاخوري ريشه و گياهان ، در قمقمه بگذاريد و 2 فنجان آب جوش تند بريزيد ، بگذاريد 4 ساعت بماند. 20 دقيقه قبل از غذا در نيم ليوان صبح ، هنگام ناهار ، عصر مصرف كنيد. دوره 21 روز

زنان مبتلا به بي اختياري ادرار از ريشه كاسني خرد شده استفاده كردند. در قابلمه لعابي ، 1 قاشق غذاخوري ريشه كاسني خرد شده ، 1 فنجان آب جوش تند بريزيد. 10 دقيقه روي حمام آب بجوشانيد ، بگذاريد 1 ساعت بماند. سرد كنيد و 1 فنجان را با آب جوشانده به حجم برسانيد. براي نوشيدن بيش از يك چهارم فنجان در روز 20 دقيقه قبل از غذا. دوره 21 روز
توصيه شده توسط Mgid
Mgid
رسانه Limelight
رشد تيلور سويفت در طول دوران حرفه اي خود
بيشتر بدانيد

همين عصاره در مورد نوراستني و اوج آسيب شناسي نيز اعمال مي شود ، التهاب طحال را از بين مي برد.

با سرماخوردگي ، تب ، روماتيسم: براي قرار دادن 1 قاشق غذاخوري ريشه كاسني خرد شده و 1 قاشق چايخوري از علف تولوودي چسبناك (لابنيك) به قمقمه. 1 فنجان آب جوش تند بريزيد. بگذاريد 1 ساعت بماند. 1/2 فنجان را چندين بار در روز مصرف كنيد.

در درمان پيچيده سل از ريشه و علف شكوفه كاسني معمولي استفاده مي شود. براي اين كار ، 2 قاشق غذاخوري از ريشه هاي كاسني ، 1 قاشق غذاخوري علف شكوفه دار (خشك) ، 1 قاشق چايخوري علف لابازنيك ، 1 قاشق چايخوري علف مرغ پخت در قمقمه 2 ليوان آب جوش تند. بگذاريد 1 ساعت بماند. 1/2 فنجان را با قرص مومينا 0.2 3 3 بار در روز مصرف كنيد. دوره 3 ماه

با ديستروفي كبد ، سيروز كبدي ، هپاتيت مزمن: در تابه لعابي ، 2 قاشق غذاخوري از ريشه هاي خرد شده كاسني معمولي را بريزيد ، 1 قاشق غذاخوري گياه كاسني خرد شده اضافه كنيد ، 3 ليوان آب جوش تند بريزيد. از زمان جوشيدن به مدت 15 دقيقه در حمام آب بپزيد. بگذاريد 25 دقيقه بماند. نژاد. 1/2 فنجان را 3 بار در روز با عسل گرم ميل كنيد. دوره 3 ماه

همان دستور العمل خارجي (بدون عسل) با اگزما ، درماتيت ، فورونكولوز ، فك ، زخم هاي تروفيك ، سوختگي در قالب برنامه هاي كاربردي استفاده مي شود.
رشد تيلور سويفت در طول دوران حرفه اي خود
رسانه Limelight
10 جوانترين ستاره المپيك - آنها امروز كجا هستند؟
رسانه Limelight

اطلاعاتي در مورد درمان سينوزيت وجود دارد ، اما اثربخشي آن ثابت نشده است.

هنگام ريزش مو اين جوشانده را داخل آن بماليد و بعد از شستشو نيز با موها آبكشي كنيد.

اينها جالب هستند - گلهاي كاسني آبي روي يك چمنزار سبز. من ، به عنوان يك ديابتي ، خودم مرتباً از كاسني مي نوشم و از عملكرد اين گياه راضي هستم ، بنابراين هميشه در مورد او ، و امروز و خوانندگان ما ، به بازديدكنندگان داروخانه مي گويم.

سلامت باشيد!

ورا ولاديميرونا سوروكينا ، گياه شناس Verizor

- گياهي چندساله جامع با ستون فقرات و ريشه ضخيم. در كل گياه شيري وجود دارد. در ساقه مستقيم بلند ، پوشيده از مو ، برگهاي منظم وجود دارد. گلهاي كاسني - آبي و صورتي و صورتي و سفيد در گل آذين قرار دارند يا در سبدهاي كوتاه قرار دارند. جنين كاسني يك بذر منشوري است كه داراي مقدار زيادي از فيلم ها است. روي يك بوته كاسني ، مي توانيد 3-25 هزار دانه جمع كنيد. كاسني در تابستان شكوفا مي شود و ميوه ها از پايان تابستان تا اواسط پاييز مي رسند.

كاسني در اوكراين و روسيه يافت مي شود. روي زمين ، تپه ها و كنار جاده ها رشد مي كند. براي اهداف درماني ، اين گياه در بسياري از كشورها رشد مي كند.
خواص مفيد كاسني

كاسني متابوليسم بدن را عادي مي كند ، قادر است تمام سموم را از بدن خارج كند. كاسني كليه ها را تميز مي كند ، به بهبود وضعيت بيمار كمك مي كند. علاوه بر اين ، براي بهبود تركيب خون استفاده مي شود. كاسني اشتها را تحريك مي كند ، فعاليت روده را بهبود مي بخشد و همچنين يك وسيله عالي براي سوزش سر دل است. به دليل توانايي كاسني براي افزايش تن بدن ، از آن به جاي دانه هاي قهوه استفاده مي شود. يك نوشيدني از كاسني عروق را تميز مي كند و خستگي و خستگي را برطرف مي كند.

كاسني داراي خواص ضد التهابي و ضد باكتريايي است. به عنوان يك داروي ضد تب در سرماخوردگي و ساير بيماري ها استفاده مي شود.
فوايد كاسني

چنين گياه شگفت انگيزي مانند كاسني به طور گسترده اي براي درمان بسياري از بيماري ها استفاده مي شود. مزاياي آن به دليل محتواي بالاي عناصر ريز مختلف است كه داراي خواص تحريك كننده سيستم ايمني هستند. علاوه بر اين ، استفاده منظم از



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

ما هزاران كتابچه راهنماي ماشين آلات ماشين آلات براي آموزش ، عملكرد ، كتابهاي نگهداري ، دفترچه هاي خدمات و ليست قطعات را براي فروش حمل مي كنيم. براي بيش از 80 سال ماشين آلات و تجهيزات. ما مفتخريم كه به صنايع دستي فلزكاري ، تراشه سازي و ساخت خدمات ارائه مي دهيم.

ما كتابچه هاي راهنماي فلزكاري را براي موارد زير مي فروشيم:

برش قدرت ، تراش ، آسياب ، آسياب ، پرس ترمز و پرس ، اره ، راهنماي ماشين آلات CNC.

ما اين كتابچه هاي راهنما را در طول سالها جمع آوري كرده ايم و هر روز به جستجوي بيشتر ادامه مي دهيم. مشتريان ما از كتابچه هاي راهنماي ما ، طرح ها ، ليست قطعات ، دفترچه هاي خدمات ، راهنماهاي تعمير و نگهداري ، دستورالعمل هاي دستورالعمل لذت برده اند. آنها پر از اطلاعات ارزشمند هستند ، گاهي اوقات حتي به طور مستقيم از توليد كننده در دسترس نيست! ما اغلب آخرين راه حل هستيم. ما به اين حقيقت افتخار مي كنيم ما امروز اينجا هستيم تا نيازهاي دستي ماشين آلات صنعتي شما را برآورده كنيم.

امروز به ما ايميل بزنيد bazarganisina@yahoo.com

هر كتابچه راهنما براي خواندن آسان بر روي سطح مسطح مانند ميز يا ميز كار محدود مي شود. ما در دستيابي به يك دفترچه راهنماي مناسب براي دستگاه خود افتخار بزرگي مي كنيم.

ما بر اين تلاش هستيم كه آسياب صنعتي كه وارد بازار نموده ايم را طوري طراحي كنيم كه به سادگي قابل استفاده باسد.

65 درصد گندم آسیاب شده در سراسر جهان با استفاده از آسیاب های ما فرآوری می شود. ما گیاهان و فرآیندهای سفارشی ایجاد می کنیم تا متناسب با منابع و روند بازار شما باشد. ما همچنین می توانیم در طول چرخه عمر آسیاب شما از شما حمایت کنیم.

مطلب اضافه:

منسوجات در انقلاب صنعتی



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()