نوشته شده توسط : امیر

 

نحوه تهيه گلاب در خانه (به علاوه 7 روش استفاده از آن)
نوشته چلسي كاندلاريو | 25 سپتامبر 2019
نحوه تهيه گلاب در خانه (به علاوه 7 روش استفاده از آن)
آنا-اوك/گتي ايماژ

هزاران سال است كه از گلاب استفاده مي شود ، از خاورميانه شروع شد ، جايي كه آنها رزها و H2O را براي زيبايي ، غذا و نوشيدني تركيب كردند. گل رز از ديرباز بخاطر خواص ضد التهابي ، ضد باكتريايي و آنتي اكسيداني خود مورد احترام بوده است ، در حالي كه بارها و بارها ثابت شده است كه آب باعث بهبود متابوليسم و دفع سموم از بدن مي شود.

از تهيه لاته گرفته تا تسكين دهنده گلودرد ، گلاب را مي توان براي بسياري از موارد استفاده كرد ، اما به خصوص در مراقبت از پوست بسيار شلوغ است. ليست طولاني مزايا شامل: سفت شدن منافذ ، صاف شدن خطوط و چين و چروك ها ، آبرساني و نرم كننده پوست و كاهش قرمزي است. چه آن را به شامپو ، تونر يا حتي لوسيون بدن خود اضافه كنيد ، رطوبت بيشتري به پوست شما مي بخشد.

و بهترين قسمت در مورد آن؟ DIY واقعا آسان است. ما به شما آموزش مي دهيم كه چگونه گلاب را در خانه با سه روش ارزان در زير تهيه كنيد ، اما ابتدا يك درس در مورد انتخاب گل رز مناسب است.
انتخاب گلبرگ گل رز

همه ما يك گل رز نداريم كه فقط منتظر چيدن آن هستيم ، بنابراين خريد گل رز تازه از گل فروشي محلي شما كارساز خواهد بود. مهم است كه مطمئن شويد گلهاي رز ارگانيك فاقد مواد شيميايي و عاري از آفت كش هستند. (همچنين مي توانيد گلبرگهاي خشك رز را به صورت خرچنگ بخريد.) هنگام انتخاب رزهاي خاص ، به گلهاي رز انگليسي ، گل كلم يا گلهاي فرانسوي متمايل شويد.

عطر همچنين مي تواند نقش مهمي در انتخاب رنگ رزهاي شما داشته باشد. رزهاي صورتي و قرمز رايحه قوي تري دارند و گلبرگ بيشتري دارند ، در حالي كه ساير گلهاي رز (زرد ، سفيد و نارنجي) اغلب بوي بنفش ، ليمو يا ميخك مي دهند.

حالا ، اجازه دهيد به آن برسيم.
3 روش تهيه گلاب خانگي
1. روش جوشاندن

 

جوشاندن ساده ترين (و سريع ترين) روش تهيه گلاب است. با برداشتن گلبرگهاي رز ، آب مقطر ، قابلمه بزرگ ، صافي ، ليوانهاي اندازه گيري و ظرف در بسته (شيشه يا بطري اسپري) شروع كنيد.

رزها را آماده كنيد
تا زماني كه ½ تا 1 فنجان گلبرگ تازه داشته باشيد ، گلبرگ ها را از ساقه ها جدا كنيد (اگر از خشك استفاده مي كنيد ¼ فنجان زياد است). FYI ، 1 فنجان گلبرگ تازه معادل حدود 2 تا 3 گل كامل است. هنگامي كه مقدار مورد نظر خود را بدست آورديد ، گلبرگ ها را با آب لوله كشي تميز كنيد تا از شر هرگونه كثيفي يا حشره خلاص شويد.
گلدان و آب را به قابلمه اضافه كنيد
گلبرگ ها را آنقدر در آب فرو كنيد كه روي آنها را بپوشاند (حدود 1 ½ فنجان). هر چيزي بيشتر گلاب را رقيق مي كند. (Psst ، اگر تقطير گزينه اي نيست مي توانيد از آب تصفيه شده استفاده كنيد.)
مشعل را روي متوسط قرار دهيد
قابلمه را روي اجاق گاز قرار دهيد و آب را به جوش بياوريد. هنگامي كه شروع به جوشيدن كرد ، آن را بپوشانيد و به حالت پايين تر برسانيد. بگذاريد 15 تا 30 دقيقه يا تا زماني كه رنگ گلبرگ ها از بين برود (بايد صورتي كم رنگ باشد). حرارت را خاموش كنيد ، درب آن را بگذاريد و بگذاريد كاملاً خنك شود.
مخلوط را صاف كنيد
براي جدا كردن گلبرگها و گلاب جديد خود مي توانيد از صافي (افزودن كيسه شير آجيل يا پارچه مشين براي غلظت بهتر) استفاده كنيد. وقتي كارتان تمام شد ، گلبرگ ها را دور بيندازيد.
گلاب را در يك ظرف در بسته قرار دهيد
استفاده از بطري يا شيشه اسپري بهترين راه براي ذخيره گلاب است. مي توانيد آن را در يخچال تا يك ماه و در كابينت حمام خود تا يك هفته نگهداري كنيد.

2. روش تقطير

تقطير سنتي ترين روش ايجاد گلاب است. وقت گيرتر است ، اما رنگ واضح تر و حتي مزاياي طبيعي تري نسبت به روش جوشان دارد. قبل از شروع ، گلبرگ هاي رز خود ، يخ ، يك كاسه شيشه اي ، آب مقطر ، يك قابلمه بزرگ (با درپوش) ، يك صافي و يك ظرف در بسته را برداريد.

رزها را آماده كنيد
گلبرگها را از ساقه ها برداريد (هرچه بيشتر ، با اين روش بهتر است). به ياد داشته باشيد: يك فنجان گلبرگ تازه معادل حدود 2 تا 3 گل كامل است. هنگامي كه مقدار مورد نظر خود را بدست آورديد ، گلبرگ ها را با آب لوله كشي تميز كنيد تا از شر هرگونه كثيفي يا حشره خلاص شويد. (از گلهاي خشك شده نيز مي توان استفاده كرد.)
قابلمه بزرگ را آماده كنيد
يك كاسه كوچك (يا بشقاب بشقاب سراميكي) را در مركز يك قابلمه بزرگ قرار دهيد. اگر كاسه آنقدر بلند نيست كه لبه هاي گلدان را برآورده كند ، از كاسه ديگري يا هر چيزي كه حرارت را تحمل كند براي بلند كردن آن استفاده كنيد. اين به عنوان يك اهرم براي درب قابلمه عمل مي كند.
گلبرگ و آب را دور كاسه شيشه اي اضافه كنيد
قبل از افزودن آب مقطر ، گلبرگ ها را داخل قابلمه و اطراف كاسه قرار دهيد (مطمئن شويد كه داخل كاسه نرويد.) درب قابلمه را برداريد و آن را به صورت وارونه (برعكس آنچه معمولاً روي آن قرار مي دهيد) قرار دهيد ، سپس آن را روي آن قرار دهيد. ديگ. از درپوش براي به دام انداختن بخار داخل قابلمه استفاده مي شود.
مقداري يخ را روي درب قرار دهيد
يخ باعث ايجاد تراكم در داخل گلدان مي شود و به تسريع بخار كمك مي كند. چگالي تزريق شده با گل رز در قسمت زير درب قابلمه جمع مي شود ، سپس داخل كاسه تميز مي ريزد و گلاب خالص و غليظ تري به شما مي دهد. هنگامي كه يخ شروع به ذوب شدن مي كند ، آب را خارج كرده و به افزودن يخ بيشتر ادامه دهيد. (براي جمع آوري آب ذوب شده بدون برداشتن درب از يك بوقلمون استفاده كنيد.) هنگامي كه آب داخل قابلمه شروع به جوشيدن كرد ،

مقدار حرارت دهيد و اجازه دهيد آب بجوشد. حدود 20 تا 25 دقيقه طول مي كشد يا تا زماني كه رنگ گلبرگ گل كم رنگ شود.
گلاب را در ظرف در بسته بريزيد
حرارت را خاموش كرده و منتظر بمانيد تا مخلوط خنك شود و درپوش را برداريد ، مطمئن شويد هيچ تكه يخ يا آب باقي مانده در كاسه نريزد. قبل از ريختن گلاب در شيشه يا بطري اسپري ، كاسه را از قابلمه برداريد. بسته به نوع استفاده (حداكثر تا شش ماه) در يخچال يا حدود يك هفته در كابينت حمام نگهداري شود.
مخلوط را صاف كنيد
اگرچه روش تقطير پس از ريختن مخلوط شما در يك ظرف در بسته كامل شده است ، اما مي توانيد گلاب را كه در اطراف كاسه جمع آوري شده بود نيز صاف كنيد. از صافي براي جدا كردن گلبرگها از مايع استفاده كنيد (مشابه روش جوشاندن).

3. روش خرد كردن

در اينجا مراحل مشابهي را براي جوشاندن دنبال مي كنيد ، اما نحوه تهيه گلهاي رز شما متفاوت خواهد بود. اين روش همچنين مي تواند براي ايجاد مقدار بيشتري گلاب استفاده شود.

گلهاي رز خود ، آب مقطر ، يك قابلمه بزرگ ، يك صافي و يك ساروج و مايه را جمع كنيد.

رزها را آماده كنيد
تا زماني كه ½ تا 1 فنجان گلبرگ تازه داشته باشيد ، گلبرگ ها را از ساقه ها جدا كنيد (اگر از خشك استفاده مي كنيد ¼ فنجان زياد است). يك بار ديگر ، 1 فنجان گلبرگ تازه برابر با حدود 2 تا 3 گل كامل است. هنگامي كه مقدار مورد نظر خود را بدست آورديد ، گلبرگ ها را با آب لوله كشي تميز كنيد تا از شر هرگونه كثيفي يا حشره خلاص شويد.
دو توده ايجاد كنيد
گلبرگهاي تميز را به دو توده مساوي تقسيم كنيد. اولين توده را در فاني خرد كنيد و مايه كشي كنيد تا آب آن گرفته شود. شمع دوم بعداً براي رنگ آميزي پايدارتر مورد استفاده قرار مي گيرد.
به يك كاسه منتقل كنيد
آب خرد شده (و در صورت وجود روي گلبرگهاي خرد شده باقي مانده) را در يك كاسه بريزيد. بگذاريد 2 تا 3 ساعت بماند تا مايع غليظ شود. گلبرگهاي باقي مانده را مخلوط كرده و بگذاريد 24 ساعت ديگر در دماي اتاق بماند.
مخلوط را در يك قابلمه سراميكي قرار دهيد
به يك قابلمه فلزي دست نزنيد (روغن ها را از بين مي برد و رنگ گلاب شما را تحت تأثير قرار مي دهد). حرارت را كم كنيد و بگذاريد تا بجوشد. پس از مشاهده حباب ها ، آن را از اجاق گاز برداريد و گلاب را در صافي بريزيد.
انتقال به يك ظرف
مهر و موم كنيد و آن را در يك نقطه آفتابي مانند طاقچه پنجره به مدت 2 تا 3 ساعت بگذاريد. نور خورشيد روغن هاي طبيعي را بيرون مي كشد.

نحوه استفاده از گلاب

همانطور كه در بالا اشاره كرديم ، گلاب فوايد زيادي دارد. در اينجا نحوه پيشنهاد ما براي استفاده از آن در برنامه روزانه شما پيشنهاد مي شود.

تونر با تركيب گلاب با آب مقطر بيشتر مي توانيد از آن به عنوان تونيك استفاده كنيد. (افزودن چند اسانس مورد علاقه خود اختياري است.) كافي است آن را با استفاده از يك پنبه روي پوست تميز بماليد و روال مراقبت از پوست خود را به صورت عادي ادامه دهيد.
زمان دوش گرفتن. افزودن گلاب به حمام براي آبرساني و آرامش عالي است.
عطر. همچنين به عنوان يك عطر طبيعي (تركيبي از گلاب ، روغنهاي ضروري و عصاره وانيل) عمل مي كند.
مه خنك كننده آن را در يك بطري اسپري نگه داريد و هر زمان كه نياز به بيدار كردن پوست داريد ، روي آن اسپري كنيد.
تسكين پوست تحريك شده. علاوه بر فوايد رايحه ، مخلوط كردن گلاب با سركه سيب نيز مي تواند به تسكين تحريكات پوستي (آفتاب سوختگي ، اگزما يا روزاسه) كمك كند.
در غذا. تركيب جديد شما فقط براي اهداف زيبايي استفاده نمي شود. فقط يك قاشق چاي خوري چاي ، ماست يا ليموناد مي تواند ويتامين ها و مواد معدني سالم را از داخل به شما ارائه دهد
كتاني روي تخت و حوله ها را مه آلود نگه داريد تا تازه بمانند.

زمان توقف و پختن گل رز است.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

دارچين ادويه اي است كه مردم هنگام تهيه همه چيز از پاي سيب گرفته تا نان تست فرانسوي به آن اعتماد مي كنند. از پوست درخت دارچين تهيه مي شود و يا به چوب دارچين (كه به آن لقمه مي گويند) مي گردند يا به صورت پودر ريز خرد مي شود.

اگرچه چندين نوع دارچين از كشورهايي مانند هند ، سريلانكا ، اندونزي ، برزيل ، ويتنام و مصر وجود دارد ، اما دارچين سيلان و دارچين كاسيا محبوب ترين هستند. دارچين سيلان ، كه اغلب از آن به عنوان دارچين واقعي ياد مي شود ، گران ترين واريته است. دارچين كاسيا ، كه تيره تر و سخت تر است ، رايج ترين نوع آن در فروشگاه هاي مواد غذايي است.

اعتقاد بر اين است كه دارچين علاوه بر استفاده در آشپزي خواص دارويي دارد. پزشكان جايگزين معتقدند كه دارچين مي تواند قند خون را كاهش دهد ، عفونت هاي قارچي سطحي را درمان كرده و التهاب و درد را كاهش دهد. تحقيقات فعلي در مورد اينكه آيا دارچين مي تواند به اين وعده ها عمل كند يا نه ، تقسيم بندي شده است.
فوايد سلامتي

دارچين براي قرن ها در طب سنتي مورد استفاده قرار گرفته است. در طب سنتي چيني ، دارچين كاسيا براي سرماخوردگي ، نفخ ، تهوع ، اسهال و عادت ماهانه دردناك استفاده مي شود. همچنين اعتقاد بر اين است كه انرژي ، سرزندگي و گردش خون را بهبود مي بخشد ، به ويژه در افرادي كه پاي سرد دارند.

در طب آيورودا ، دارچين به عنوان دارويي براي ديابت ، سوء هاضمه و سرماخوردگي استفاده مي شود و مي تواند به تعادل كفا (انرژي جسمي و احساسي) فرد كمك كند. همچنين اين ماده رايج در چاي چاي و چاي دارچين است كه هر دو هضم را بهبود مي بخشد.

 

پزشكان جايگزين خواص درماني متعددي را به دارچين نسبت مي دهند ، به ويژه دارچين سيلان. اعتقاد بر اين است كه دارچين درمان مي كند: 1



ديابت
فشار خون بالا (فشار خون بالا)
سندرم متابوليك
سندرم روده تحريك پذير (IBS)
عفونت هاي قارچي (كانديديازيس)
عفونت هاي دهاني
سرماخوردگي
تب يونجه (رينيت آلرژيك)

با دستگاه هاي تقطير بازرگاني سينا تجهيز به راحتي ميتوان عرق دارچين استخراج كرد و از خواص فراوان آن بهره برد

تعریق - در بین افرادی که دارچین مصرف می کنند ، زیاد دیده می شود ، به ویژه برای افرادی که زن هستند ، 60+ سال ، کمتر از 1 ماه از این دارو استفاده می کنند.

فاز چهارم مطالعه بالینی تجزیه و تحلیل افرادی که دارچین مصرف می کنند و عرق می کنند - بیش از حد. این توسط eHealthMe بر اساس گزارش 3093 نفر ایجاد شده است که هنگام مصرف دارچین از FDA عوارض جانبی دارند و به طور مرتب به روز می شود. می توانید از این مطالعه به عنوان نظر دوم برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی استفاده کنید.

با داده های بزرگ پزشکی و الگوریتم های هوش مصنوعی ، eHealthMe همه را قادر می سازد تا مرحله چهارم آزمایش بالینی را برای تشخیص پیامدهای نامطلوب داروها و نظارت بر اثربخشی انجام دهند. مطالعات اصلی ما در بیش از 600 نشریه پزشکی معتبر از جمله The Lancet ، Mayo Clinic Proceedings و Nature ارائه شده است. اخیراً ، مسیرهای درمانی مرحله چهارم برای واکسن های COVID 19 اضافه شده است.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

گشنيز (Cilantro) چيست؟ طرز پخت با دانه گشنيز و برگ گشنيز

نوشته شده توسط كاركنان MasterClass

آخرين به روز رساني: 5 اوت 2021 • 3 دقيقه خوانده شده

گشنيز به عنوان يك گياه هميشه يك واكنش قوي را تضمين كرده است - مردم يا آن را دوست دارند يا از آن متنفرند - اما اين گياهي است كه به طور كامل مفيد است - از ريشه تا دانه و برگ. دانه هاي گشنيز را به صورت پودر ريز خرد كرده يا به صورت كامل رها كنيد ، يك ادويه گرم است كه مي توان به غذاهاي شيرين و خوش طعم در غذاهاي سراسر جهان اضافه كرد.




گشنيز چيست؟

گشنيز يك گياه معطر (Coriandrum sativum) از خانواده جعفري است. برگهاي تازه گياه معمولاً گشنيز يا جعفري چيني ناميده مي شوند و داراي طعم قوي مركبات هستند. از دانه هاي خشك شده به صورت كامل يا آسياب شده به عنوان ادويه در غذاهاي اروپايي ، آسيايي ، لاتين و هندي استفاده مي شود.

-----------------

ادویه های برتر و خنک کننده در تابستان که می توانید عرق آنها را هم بگیرید

6 ادویه برتر خنک کننده برای تابستان

. هل

ترکیبات فعال موجود در هل توانایی سم زدایی مواد شیمیایی و سموم ناخواسته از بدن را دارند. این امر باعث کاهش حرارت بدن از داخل می شود. همچنین به هضم غذا کمک می کند ، با تهوع و سوزش سر دل مبارزه می کند ، که بیشتر به بدن کمک می کند تا آرام شود و خنک شود.

2. دانه رازیانه

دانه رازیانه یک ادویه خنک کننده است که می تواند شما را در برابر گرما محافظت کند. بنابراین ، نوشیدن یک لیوان آب رازیانه قبل از بیرون رفتن در زیر آفتاب داغ می تواند از گرمازدگی جلوگیری کرده و بدن شما را خنک نگه دارد.

سوء هاضمه یا سوزش سر دل ممکن است عامل م toثر در ایجاد گرمای بدن باشد. دانه های رازیانه باعث هضم مناسب غذا می شوند و از افزایش اسیدیته جلوگیری می کنند و تولید آب میوه های روده ای را تحریک می کنند که به تجزیه و هضم غذاهایی که می خوریم کمک می کند. دانه های رازیانه نه تنها روده را سالم نگه می دارند ، بلکه به خنک شدن بدن نیز کمک می کنند.

3. زیره سبز

آب زیره مرطوب کننده است و از اثرات منفی گرمازدگی محافظت می کند. دانه زیره یک درمان عالی برای نفخ و نفخ است. به شما احساس سبکی می دهد و بدن شما را تازه می کند و حتی در یک روز گرم احساس بهتری دارید. هر روز یک لیوان آب زیره بنوشید یا پودر زیره را به یک لیوان دوغ اضافه کنید تا سیستم شما خنک شود.
دانه زیره: خنک کننده ادویه تابستانی

4. گشنیز

گشنیز به بدن کمک می کند تا گرمای اضافی و سموم را دفع کند. بدن را سم زدایی می کند و بدن را خنک و شاداب نگه می دارد. دستگاه گوارش را تسکین می دهد و با التهاب مبارزه می کند. خوردن گشنیز باعث تعریق می شود. گشنیز همچنین تب یا دمای بالای بدن را از طریق خواص دیافورتیک آن کاهش می دهد ، که باعث تعریق و کاهش دمای داخلی بدن می شود. هر دو برگ تازه گشنیز و دانه های گشنیز معمولاً به غذاهای هندی اضافه می شوند.

5. دانه شنبلیله

استرس گرمایی ممکن است بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد و باعث حالت تهوع ، بثورات ، جوش و احساس ناراحتی و ناراحتی شود. برای مبارزه با چنین احساسی ، دانه شنبلیله را به رژیم غذایی تابستانی خود اضافه کنید. همچنین به خلاص شدن از شر نفخ ، که می تواند نتیجه گرمای اضافی باشد ، کمک می کند. نوشیدن چای دانه شنبلیله یا آب آن در روزهای تابستان ممکن است به شما در خنک ماندن و طراوت کمک کند.

6. زنجبیل

شاید بسیاری از شما فکر کنید که زنجبیل ادویه مناسبی برای تابستان ها نیست ، اما این درست نیست. خوردن چای تازه زنجبیل در تابستان از طریق مکانیسم های مختلف دارای اثر خنک کننده است:

دمای بالای محیط ، حساسیت به استرس اکسیداتیو را افزایش می دهد. بدن سپس رادیکال های آزاد را برای حفظ عملکردهای طبیعی فیزیولوژیکی تولید می کند. بنابراین ، در طول روزهای گرم تابستان بدن شما به یک ادویه خنک کننده مانند "زنجبیل" نیاز دارد که می تواند با استرس گرمایی و همچنین با استرس اکسیداتیو مبارزه کند.
روغنهای اساسی موجود در زنجبیل وضعیت آنتی اکسیدانی را بهبود می بخشند و همچنین دمای بدن را کاهش می دهند. جینجرول ترکیب فعال زنجبیل با مکانیسم تنظیم دمای بدن تداخل دارد و باعث کاهش دمای بدن می شود.

1



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

غلات: آيا آنها براي شما خوب هستند يا بد؟

غلات آسياب غلات بزرگترين منبع انرژي جهان هستند.

سه نوع رايج مصرف عبارتند از: گندم ، برنج و ذرت.

عليرغم مصرف گسترده ، اثرات دانه ها بر سلامتي كاملاً بحث برانگيز است.

برخي فكر مي كنند آنها جزء ضروري يك رژيم غذايي سالم هستند ، در حالي كه برخي ديگر فكر مي كنند كه باعث آسيب مي شوند.

در ايالات متحده ، مقامات بهداشتي توصيه مي كنند كه زنان 5-6 وعده غلات در روز و مردان 6-8 (1) بخورند.

با اين حال ، برخي از كارشناسان بهداشت معتقدند كه ما بايد تا حد امكان از آسياب دانه ها اجتناب كنيم.

با افزايش محبوبيت رژيم غذايي سرخپوشان ، كه غلات را حذف مي كند ، مردم در سراسر جهان در حال حاضر از غلات اجتناب مي كنند زيرا معتقدند كه آنها ناسالم هستند.

همانطور كه اغلب در تغذيه اتفاق مي افتد ، بحث هاي خوبي در هر دو طرف وجود دارد.

اين مقاله به بررسي دقيق غلات و اثرات آن بر سلامتي مي پردازد ، هم چيزهاي خوب و هم بد را بررسي مي كند.
فرز دانه ها چيست؟


این بررسی کارشناسان هم خالی از ایراد نیست چون با باکار گیری تکنولوژی جدید در آسیاب ها و دستگاه های عرق گیری این مشکل به راحتی مرتفع گردیده است.


حال ما این مساله را از دیدگاه خود بررسی می کنیم تا عملکرد متفاوت آنها را به مشتریان نشان دهیم

دانه هاي غلات (يا فقط دانه ها) دانه هاي خشك كوچك ، سخت و خوراكي هستند كه در گياهان علف مانند به نام غلات رشد مي كنند.

آنها در بيشتر كشورها غذاي اصلي هستند و تا كنون بيش از هر گروه غذايي ديگر انرژي غذايي در سراسر جهان تأمين مي كنند.

غلات نقش مهمي در تاريخ بشر داشته اند و كشاورزي غلات يكي از پيشرفتهاي اصلي است كه به توسعه تمدن دامن زده است.

آنها توسط انسان ها خورده مي شوند و همچنين براي تغذيه و چاق كردن دام ها استفاده مي شوند. سپس مي توان آسياب دانه ها را به محصولات مختلف غذايي تبديل كرد

امروزه بيشترين غلات توليد شده و مصرفي ذرت (يا ذرت) ، برنج و گندم است.

غلات ديگر كه در مقادير كمتري مصرف مي شوند عبارتند از جو ، جو دوسر ، سورگوم ، ارزن ، چاودار و چند مورد ديگر.

سپس غذاهايي به نام شبه غلات نيز وجود دارد كه از نظر فني آسياب دانه اي داخلي نيستند ، بلكه مانند غلات تهيه و مصرف مي شوند. اينها شامل كينوا و گندم سياه است.

غذاهاي تهيه شده از غلات شامل نان ، ماكاروني ، غلات صبحانه ، موسلي ، بلغور جو دوسر ، تورتيلا ، و همچنين غذاهاي ناخواسته مانند شيريني و كلوچه است. محصولات مبتني بر غلات همچنين براي تهيه موادي كه به انواع غذاهاي فرآوري شده اضافه مي شوند ، استفاده مي شود.

به عنوان مثال ، شربت ذرت با فروكتوز بالا ، يك شيرين كننده اصلي در رژيم غذايي ايالات متحده ، از ذرت تهيه مي شود.

آسياب هاي صنعتي بازرگاني سينا تجهيز با بروزترين تجهيزات، مشكلات مربوط نيم دانه ها را برطرف مي كند.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

معرفي

مصرف كنندگان نگران سلامتي خود عادات غذايي خود را تغيير مي دهند. با اين حال ، اكثر آنها از ارزش غذايي بالقوه نان ، كه بخش عمده اي از رژيم غذايي آنها را تشكيل مي دهد ، بي اطلاع هستند. با اين حال ، اطلاعات جامع در مورد اين موضوع به آساني در دسترس نيست. اين مقاله ويژگي هاي تغذيه اي نان هاي ارگانيك ، تازه خمير ترش و نان هاي معمولي را با نان هاي معمولي مقايسه مي كند و عواملي را كه مانع يا افزايش ارزش غذايي آن مي شوند ، برجسته مي كند.

تاريخچه مختصري از گندم ، آسياب آن و تهيه نان در آن گنجانده شده است تا خواننده را در درك بهتر عوامل م theثر در كاهش يا بهبود كيفيت تغذيه اي نان گنجانده باشد.
اهميت گندم و نان

 

غلات و حبوبات غلات نقش مهمي در تأمين مواد مغذي و همچنين بيش از 70 درصد انرژي مورد نياز روزانه بيش از دو سوم جمعيت جهان دارند (ادواردز و همكاران 1971). يك نظرسنجي مصرف ملي در ايالات متحده (ايالات متحده) در سالهاي 1977-1978 نشان داد كه مصرف محصولات غلات معادل 226 گرم آرد در روز براي مردان و 156 گرم براي زنان است (Guthrie، 1989). نان ، رايج ترين نوع مصرف غلات در بسياري از كشورها ، به عنوان كاركنان زندان تعيين شده است ، و درست است ، زيرا حاوي مواد مغذي بيشتري نسبت به گوشت ، شير ، سيب زميني ، ميوه ها و سبزيجات است (توماس ، 1976).

اعتقاد بر اين است كه مصري ها مسئول ايجاد فرآيند تخمير در حدود 4000 سال قبل از ميلاد هستند. (اسپايسر ، 1975). براي مدت طولاني ، نان در واقع مركز اقتصاد آنها بود ، زيرا دستمزد و قبوض اغلب به صورت خمير پرداخت مي شد (برندگان نان ، 1978).

نان ممكن است از غلات ، حبوبات و حبوبات مختلف تهيه شود. گندم ، قديمي ترين غلات شناخته شده براي انسان (جنكينز ، 1975) ، رايج ترين است. امروزه گندم غلات غالب جهان است (Davidson & Passmore، 1986). كل توليد جهاني حدود 250 گرم براي هر نفر در روز است. در حالت تصفيه نشده اين مي تواند 800 كالري و 30 گرم پروتئين براي هر فرد در صورت توزيع يكنواخت در سراسر جهان تأمين كند (ديويس ، 1981). اين مقدار همچنين براي يك مرد 25 تا 49 ساله 30 درصد انرژي مورد نياز و 49 درصد پروتئين مورد نياز او را تامين مي كند (بهداشت و رفاه ، 1990). اگرچه مصرف گندم در ايالات متحده تا اوايل دهه 1970 كاهش يافت ، اما از آن زمان تثبيت شده است (پومرانز ، 1988). غذاهاي مبتني بر گندم در حال حاضر تنها حدود 20 درصد انرژي مورد نياز شهروندان آمريكايي را تامين مي كنند ، اما منبع اصلي (30 درصد) فيبر غذايي در ايالات متحده هستند (اندرسون ، 1985).

طعم دلپذير گندم ، ماندگاري طولاني و ويژگي هاي منحصر به فرد گلوتن ساز (نلسون ، 1985) آن را به محبوب ترين غلات براي تهيه نان تبديل كرده است. ساير غلات مورد استفاده شامل جو ، ارزن ، جو دو سر و چاودار و همچنين آجيل و بلوط است. در نتيجه پرورش گندم ، بسياري از گونه هاي اوليه گندم ، از جمله چوپان و ساقه ، مورد غفلت قرار گرفتند و امروزه شناخته شده نيستند. پرورش گندم بر بهبود عملكرد محصول و كيفيت پخت تمركز داشت. در آلمان ، وزن هزار دانه بين سالهاي 1938 و 1971 حدود 40 درصد افزايش يافته است ، كه منجر به آندوسپرم گندم بزرگتر - و بنابراين نسبتاً بيشتر نشاسته و پروتئين و در عين حال ويتامين ها و مواد معدني كمتر مي شود (توماس ، 1990).

چاودار دانه اي است كه معمولاً در تهيه نان در برخي از كشورهاي اروپايي و در اتحاد جماهير شوروي استفاده مي شود (جنكينز ، 1975) ، تا حدي به اين دليل كه چاودار در خاكهاي فقيرتر از گندم عملكرد بيشتري دارد.
ارزش تغذيه اي گندم و چاودار

هسته گندم از لايه بيروني سبوس ، جوانه و آندوسپرم تشكيل شده است. سرشار از مواد مغذي است كه بسياري از آنها در سبوس و جوانه متمركز شده است. از اهميت ويژه اي برخوردار است كه به جز ويتامين B12 شامل كل كمپلكس B است. ويتامين هاي گروه B در بسياري از واكنشهاي متابوليكي كه در آزادسازي انرژي دخيل هستند به عنوان عامل مشترك عمل مي كنند (بردسال ، 1985).

اين ميكروب ، كه شامل اسكلتوم است ، به ويژه سرشار از ويتامين B و E ، پروتئين با كيفيت بالا ، چربي هاي اشباع نشده ، مواد معدني و كربوهيدرات ها است. سبوس بيشتر از سلولز كربوهيدرات نامحلول تشكيل شده و حاوي پروتئين ناقص ، اثري از ويتامين B و مواد معدني - به ويژه آهن است. آندوسپرم بزرگترين قسمت دانه است و بيشتر از نشاسته كربوهيدرات ، پروتئين ناقص و مقادير كمي ويتامين و مواد معدني تشكيل شده است.

تغييرات قابل توجهي در محتواي دانه ها به دليل تنوع ، سال زراعي ، سطح ، كود و نوع خاك رخ مي دهد. بنابراين بايد در نظر داشت كه مقادير بيان شده در جداول نشان دهنده مقادير متوسط است. جدول زير ، برگرفته از Guthrie (1989) ، درصد توزيع مواد مغذي اصلي در دانه هاي غلات را نشان مي دهد.

جدول داده هاي زير براي اجزاي اصلي گندم از سوچي (1981) گرفته شده است. مقادير بر حسب گرم به ازاي هر 100 گرم دانه ذكر شده است ، به استثناي مقادير مواد معدني كه بر حسب ميلي گرم بيان شده اند و واحدهاي انرژي كه كيلو كالري و كيلوژول هستند.

جوانه گندم به دليل محتواي بالاي ويتامين E ، به عنوان يك غذاي سالم معرفي مي شود و تقريباً براي هر بيماري به عنوان درماني پيشنهاد شده است. مطالعات اخير نشان داده است كه ويتامين E چو HDL مطلوب را افزايش مي دهد

ميزان كلسترول در زنان ، اگرچه در مردان تنها در صورتي كه در ابتدا سطح پاييني داشته باشند. مطالعات روي حيوانات نيز نشان داده است كه ويتامين E در برابر راديكال هاي آزاد آزاد شده توسط بدن هنگام قرار گرفتن در معرض مواد شيميايي سمي محافظت مي كند. ويتامين E براي درمان لنگي متناوب استفاده مي شود كه شامل گرفتگي عضلات ساق پا در شب و درد شديد هنگام راه رفتن است. ويتامين E ممكن است براي بيماري فيبروكيستيك پستان مفيد باشد (Guthrie، 1989).

ويتامين هاي ديگر و بسياري از مواد معدني ديگر در هسته گندم وجود دارد ، هر چند به مقدار كم. اينها شامل كاروتن ، ويتامين B6 يا پيريدوكسين ، اسيد پانتوتنيك ، بيوتين و اسيد فوليك ، ويتامين C و ويتامين K است. ساير مواد معدني عبارتند از سديم ، كلسيم ، كلر ، منگنز ، روي ، مس ، كبالت ، نيكل ، كروم ، موليبدنيم ، فلورايد ، يد ، بور ، سلنيوم ، سرب ، آلومينيوم و سيليكونيوكسيد (سوچي ، 1981). بدن قادر است كاروتن را به يك ششم مقدار ويتامين A تبديل كند (بهداشت و رفاه ، 1990).

ارزش غذايي گندم با آسياب شدن افزايش مي يابد كه قابليت هضم آن را افزايش مي دهد ، و با حرارت و رطوبت متوسط كه مهاركننده هاي آنزيم و ساير عوامل سمي حساس به حرارت را غيرفعال مي كند و پروتئين را تغيير مي دهد (نيرل ، 1984).

گندم با وجود همه ويژگي هاي تغذيه اي فراوان ، نمي تواند تمام نيازهاي غذايي را برآورده كند. از آنجا كه فاقد مقادير كافي از برخي مواد مغذي ضروري - ويتامين A ، B12 و C ، چربي ها و اسيد آمينه ايزين است. اينها بايد از منابع ديگر نشأت بگيرند.

كيفيت پروتئين با توجه به نوع و تركيب آمينو اسيدهاي تشكيل دهنده آن تعيين مي شود. هنگامي كه همه اسيدهاي آمينه ضروري در نسبت هايي وجود داشته باشند كه بتوانند رشد را تقويت كنند ، پروتئين كامل ، با كيفيت خوب و داراي ارزش بيولوژيكي بالا (BV) است و منجر به استفاده از پروتئين خالص بالا (NPU) توسط بدن مي شود. اگر يك پروتئين داراي مقدار نسبتاً كمي از يك آمينو اسيد ضروري (كه آمينو اسيد محدود كننده ناميده مي شود) باشد ، ترميم بافت بدن رخ مي دهد ، اما رشد قابل حمايت نيست (گاتري ، 1989).

ليزين آمينو اسيد ضروري محدود كننده در غلات است. مصرف بيشتر ايزين نسبت به گندم از اهميت ويژه اي براي كودكان برخوردار است. پروتئين گندم براي بزرگسالان كافي است ، زيرا ثابت شده است كه آنها ازت تعادل نيتروژن (دريافت نيتروژن از پروتئين = از دست دادن) را حفظ مي كنند ، يا هنگام مصرف رژيم هاي نان در تعادل كمي نيتروژن مثبت (مصرف = از دست دادن) هستند (Bolourchi و همكاران ، 1968 ؛ بچارت و همكاران ، 1985 ؛ يانگ و پلت ، 1985). الزامات ايزين براي بزرگسالان سه برابر كمتر از كودكان است (توماس ، 1986). پروتئين چاودار داراي ارزش بيولوژيكي بالاتري است (يا ارزش خالص پروتئين كه از پروتئين خالص استفاده مي شود) نسبت به گندم به دليل تركيب اسيد آمينه اي برتر (مندر ، 1983). گندم حدود 20 درصد پروتئين بيشتري نسبت به چاودار دارد. با اين حال ، چاودار 30 درصد بيشتر از گندم حاوي اسيد آمينه ايزين است. چاودار همچنين حاوي كلسيم و فلورايد بيشتري است (توماس ، 1986).

براي اطمينان از تامين كافي ايزين ، نان فقط از غلات بايد در تركيب با محصولات شير ، گوشت ، آجيل يا حبوبات مصرف شود. به برخي از محصولات حيواني نياز است ، زيرا آنها تنها منابع ويتامين B12 هستند ، به غير از باكتري هاي روده اي كه قادر به توليد برخي از آنها هستند (توماس ، 1986). كمبودهاي زياد اين ويتامين منجر به كم خوني مي شود (Guthrie، 1989). ميوه ها و سبزيجات براي تأمين ويتامين A و C مفقود شده و چربي ها براي تأمين اسيدهاي چرب ضروري مورد نياز است ، زيرا گندم و چاودار حاوي چربي بسيار كمي (حدود 2٪) هستند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

انتخاب دستگاه آسياب مناسب

دستگاه آسياب معمولي كه به آن آسياب معمولي نيز مي گويند ، دستگاهي است كه مي تواند انواع قطعات را توليد كند. تغذيه ميز توسط اپراتور به صورت دستي كنترل مي شود.

اين نوع ماشين آسياب به ويژه در صورت نياز به يك ماشين آلات براي توليد واحد ، توليد سري كوچك يا كار مجدد دانه هاي مفيد مفيد است. در مقايسه با ماشين هاي آسياب صنعتي كه داراي كنترل ديجيتال هستند ، بسيار مقرون به صرفه هستند.

انواع مختلفي از اتصالات ابزار براي ماشين هايآسياب وجود دارد. پس از انتخاب خود ، بايد ابزار را با توجه به نوع دستگاه آسياب (مخروطي قوي يا ضعيف) خريداري كنيد.

آسياب و مراكز توليد آنها در يك راهنماي خريد جداگانه مورد بررسي قرار مي گيرند.

بازرگاني سينا تجهيز

زمان آن فرا رسیده بود که نان خمیر ترش را به سطح بالا برسانم ، این بدان معنا بود که من در جستجوی آسیاب دانه بودم تا آسیاب آرد خود را شروع کنم. با وجود انواع گوناگون چرخ گندم در آنجا ، تحقیقات زیادی طول کشید تا مطمئن شوم که من مناسب نیازهای پخت نان خمیرم هستم.

بهترین دستگاه آسیاب دانه خانگی برای آرد نان دارای ویژگی های زیر است:

فرایند آسیاب/آسیاب دمای آرد را برای محافظت از یکپارچگی آرد بیش از 112 فارنهایت (45 درجه سانتی گراد) افزایش نمی دهد.
گزینه هایی برای طیف وسیعی از درشتی آرد وجود دارد ، از جمله آرد فوق العاده خوب که به تهیه یک نان سبک تر کمک می کند.

این راهنما به شما کمک می کند تا بسته به آنچه که بدنبال آن هستید ، بهترین نوع آسیاب دانه را انتخاب کنید. بحث خواهیم کرد:

انواع مختلف آسیاب غلات در بازار
قبل از تصمیم گیری در مورد نوع خرید باید به چه چیزی فکر کنید
بسته به آنچه به دنبال آن هستید ، برخی توصیه ها.

برخی از پیوندهای موجود در این پست ممکن است پیوندهای وابسته باشند ، به این معنی که در صورت خرید هر یک از محصولاتی که به آنها پیوند می دهم ، کمیسیون دریافت می کنم. من فقط آنچه را که خودم دوست دارم و/یا استفاده می کنم توصیه می کنم.

(توجه: اگر در مورد چرخاندن گندم خود به آرد مطمئن نیستید ، من راهنمای مفصلی در مورد مزایا و معایب آن دارم ، همراه با نکاتی در مورد کار با آرد تازه آسیاب شده در اینجا.)

آسیاب دانه ای که بعد از تمام تحقیقاتم خریدم (و دوستش دارم!) Mockmill Lino 200 است که مستقیماً از Mockmill در اینجا خریدم. اما این چرخ گندم مطمئناً تنها دستگاه موجود نیست ، یا لزوماً بهترین برای شما است.

در حقیقت ، گزینه های ارزان تر دیگری نیز وجود دارد که می توانند نتایج مشابهی را به شما ارائه دهند. بیایید نگاهی به انواع مختلف آسیاب گندم موجود برای مصارف خانگی بیندازیم:

توجه: من موفق شدم از تخفیف ویژه برای خوانندگان وبلاگ خود استفاده کنم! از کد کوپن TRUESOURDOUGH5 برای 5 off تخفیف هر خرید از Mockmill استفاده کنید!
انواع مختلف آسیاب غلات خانگی

چند نوع آسیاب غلات مختلف در بازار وجود دارد و آنها گندم را به روش های مختلف آسیاب می کنند.

همه آسیاب های غلات خانگی اجازه می دهند توت گندم در یک سر و آرد خارج شود. (توت گندم همان چیزی است که شما آن را دانه گندم می نامید). اما آنها از روش های مختلفی برای تبدیل گندم به آرد استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

راهنماي خريد آسياب غلات آشپزخانه كامل
ردههاي آسياب غلات 2 ژانويه 2020 توسط لورنا كرينگ

گهگاه به كالاهايي كه توسط فروشندگان ارائه مي شود پيوند مي دهيم تا به خواننده در يافتن محصولات مربوطه كمك كنيم. برخي از اين موارد ممكن است وابسته باشند ، به اين معني كه در صورت خريد اقلام ، كميسيون هاي كمي (بدون هزينه اضافي براي شما) به دست مي آوريم. در اينجا بيشتر در مورد آنچه ما انجام مي دهيم توضيح داده شده است.

هر نانوا اين ضرب المثل قديمي را مي داند كه غذاهاي پخته شده شما به اندازه مواد اوليه اي كه استفاده مي كنيد خوب هستند - و اينكه مواد اوليه براي بهترين نتيجه ضروري است.

اما غافلگيركننده غالباً ، يكي از مواد اوليه اي كه در "جستجوي تازه" ناديده گرفته مي شود ، آرد است. متأسفانه ، آنچه اغلب در پخت و پز خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد ، محصولي است كه مواد مغذي آن محروم شده و براي مدت ماندگاري طولاني با مواد افزودني تزريق شده است-بسيار دور از كيفيت سالم و تازه!

بخشهاي تخصصي در خواربارفروشي ها و فروشگاههاي مواد غذايي سالم انواع آرد را از غلات و حبوبات مختلف ارائه مي دهند ، اما قيمتها اغلب حتي براي مقادير كم نيز گران مي شود.

شكي نيست كه آرد تازه آسياب شده ، مغذي ترين و خوش طعم ترين است و مزاياي متعددي براي سلامتي نسبت به انواع تصفيه شده دارد. آسياب تازه داراي طعم سرزنده و خاكي است و شامل تمام قسمت هاي دانه - مواد مغذي و فيبر سبوس و جوانه ، به علاوه پروتئين و ويتامين هاي آندوسپرم نشاسته اي است.

در اين راهنماي خريد ، ما با بررسي 10 مورد برتر آسياب غلات مورد علاقه خود شروع مي كنيم كه شامل موارد زير است:

زمان آن فرا رسیده بود که نان خمیر ترش را به سطح بالا برسانم ، این بدان معنا بود که من در جستجوی آسیاب دانه بودم تا آسیاب آرد خود را شروع کنم. با وجود انواع گوناگون چرخ گندم در آنجا ، تحقیقات زیادی طول کشید تا مطمئن شوم که من مناسب نیازهای پخت نان خمیرم هستم.

بهترین دستگاه آسیاب دانه خانگی برای آرد نان دارای ویژگی های زیر است:

فرایند آسیاب/آسیاب دمای آرد را برای محافظت از یکپارچگی آرد بیش از 112 فارنهایت (45 درجه سانتی گراد) افزایش نمی دهد.
گزینه هایی برای طیف وسیعی از درشتی آرد وجود دارد ، از جمله آرد فوق العاده خوب که به تهیه یک نان سبک تر کمک می کند.

این راهنما به شما کمک می کند تا بسته به آنچه که بدنبال آن هستید ، بهترین نوع آسیاب دانه را انتخاب کنید. بحث خواهیم کرد:

انواع مختلف آسیاب غلات در بازار
قبل از تصمیم گیری در مورد نوع خرید باید به چه چیزی فکر کنید
بسته به آنچه به دنبال آن هستید ، برخی توصیه ها.

برخی از پیوندهای موجود در این پست ممکن است پیوندهای وابسته باشند ، به این معنی که در صورت خرید هر یک از محصولاتی که به آنها پیوند می دهم ، کمیسیون دریافت می کنم. من فقط آنچه را که خودم دوست دارم و/یا استفاده می کنم توصیه می کنم.

(توجه: اگر در مورد چرخاندن گندم خود به آرد مطمئن نیستید ، من راهنمای مفصلی در مورد مزایا و معایب آن دارم ، همراه با نکاتی در مورد کار با آرد تازه آسیاب شده در اینجا.)

آسیاب دانه ای که بعد از تمام تحقیقاتم خریدم (و دوستش دارم!) Mockmill Lino 200 است که مستقیماً از Mockmill در اینجا خریدم. اما این چرخ گندم مطمئناً تنها دستگاه موجود نیست ، یا لزوماً بهترین برای شما است.

در حقیقت ، گزینه های ارزان تر دیگری نیز وجود دارد که می توانند نتایج مشابهی را به شما ارائه دهند. بیایید نگاهی به انواع مختلف آسیاب گندم موجود برای مصارف خانگی بیندازیم:

توجه: من موفق شدم از تخفیف ویژه برای خوانندگان وبلاگ خود استفاده کنم! از کد کوپن TRUESOURDOUGH5 برای 5 off تخفیف هر خرید از Mockmill استفاده کنید!
انواع مختلف آسیاب غلات خانگی

چند نوع آسیاب غلات مختلف در بازار وجود دارد و آنها گندم را به روش های مختلف آسیاب می کنند.

همه آسیاب های غلات خانگی اجازه می دهند توت گندم در یک سر و آرد خارج شود. (توت گندم همان چیزی است که شما آن را دانه گندم می نامید). اما آنها از روش های مختلفی برای تبدیل گندم به آرد استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

WonderMill Electric: بهترين براي اكثر مردم

اين ميكرونايزر از WonderMill داراي تمام ويژگي هايي است كه براي آسياب سريع و كارآمد دانه ها و حبوبات خشك براي آرد و غذا نياز داريد.

آسياب برقي WonderMill برقي ، موجود در آمازون

با موتور قدرتمند 1250 وات خود ، مي تواند 100 پوند دانه در ساعت را بدون گرم شدن بيش از حد تحمل كند. و سه تنظيم براي بافت درشت ، نان و شيريني ، آرد را كه در يك مرحله اجرا مي شود ، مرتب مي كند.

محفظه ميكرونايزر از فولاد ضد زنگ جراحي ساخته شده است. براي كاركرد مطمئن و بدون نياز به تعمير ، خود تميز مي شود و به طور دائمي روغن كاري مي شود.

Wondermill Small Grains and Bean Attachments Combo ، موجود در آمازون

و اگر دوست داريد حبوبات يا دانه هاي كوچك را تصفيه كنيد ، مي توانيد از آداپتور اختياري براي محدود كردن جريان آنها و جلوگيري از گرفتگي قيف استفاده كنيد.

برخي از ويژگي هاي مورد علاقه ما عبارتند از:
عملكرد تقريباً بدون گرد و غبار
يك قوطي آرد 12 فنجاني با درب گيرنده و درب ذخيره سازي موجود است
سطوح غذا از پلاستيك فاقد BPA ساخته شده است
داراي مجوز UL ، CSA و CE
قيف سخاوتمندانه 8 فنجان كامل دانه در خود دارد

طراحي شده در ايالات متحده ، ساخت هند است و داراي ضمانت مادام العمر محدود است.

سريع ، تميز و آسان براي استفاده ، WonderMill همچنين داراي وزن كمي است و داراي يك فضاي ذخيره سازي كوچك است. با اطمينان از اجزاي با كيفيت ساخته شده است ، اين يك گزينه عالي براي هر دو نانوا گاه به گاه يا اختصاصي است!

اكنون نظر كامل ما را بخوانيد يا قيمتها و نظرات مشتريان را در آمازون بررسي كنيد!


زندگي در كشور: بهترين براي آماده كننده هاي SHTF

اگر قدرتها بتوانند Fury را بر سر ما رها كنند ، آسياب زنده كشور ، آسيابي است كه ما مي خواهيم در دست داشته باشيم!

آسياب غلات دست زنده كشور ، موجود در آمازون

تسمه ، بدنه آلومينيومي ريخته گري با كيفيت ، بلبرينگ هاي صنعتي و فولاد هاي فولادي با كربن بالا به اين معني است كه شما هرگز نگران خرابي اين مدل در مواقع مورد نياز نخواهيد بود.

گيره آسياب غلات كشور زنده ، موجود در آمازون

Country Living بايد به يك پيشخوان متصل شود ، يا مي توانيد يك گيره دو طرفه اختياري براي استفاده قابل حمل خريداري كنيد.

و براي تصفيه مقدار زيادي آرد ، بايد كيت كامل موتور را در نظر بگيريد - قدرتمند و قابل اطمينان ، آن را در 60 دور در دقيقه خرد مي كند تا مواد مغذي مهم را حفظ كند.

كيت موتورزايي آسياب غلات Country Living، موجود در آمازون

ويژگي هايي كه اين مورد را براي خريداران آنلاين محبوب مي كند عبارتند از:
چرخ فلزي چدني ، شيار V براي حركت راحت و راحت
سوراخ هاي فولادي بسيار بزرگ و قطر 5 اينچ
FDA ، پوشش پودر با درجه غذايي تأييد شده است
افزونه اختياري نوار قدرت ، چرخاندن فلايويل را حتي آسان تر مي كند - تا 40 درصد!

ساخت ايالات متحده آمريكا ، داراي ضمانت مادام العمر محدود است.

يك انتخاب عالي براي دانه هاي ترك خورده ، بافت غلات و آرد خوب براي نان و شيريني ، اين مدل ناهموار براي نسل ها دوام خواهد آورد.

اكنون نظر كامل ما را بخوانيد يا قيمتها و نظرات مشتريان را در آمازون بررسي كنيد!



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 

KoMo Line - Classic ، PK1 ، FidiFloc 21 و XL

KoMo يك خط آسياب ايجاد كرده است كه داراي تمام حساسيت هاي صنايع دستي آلمان به همراه ظاهر چشمگير است.

كلاسيك مدل متوسط متوسط آنها است كه 2.25 پوند دانه در قيف دارد و از چوب راش جامد ساخته شده است كه نازك كاري جعبه اي ماهرانه را براي نماي زيبا نشان مي دهد.

KoMo Classic Grain Mill ، موجود در آمازون

PK1 همچنين داراي قيف 2.25 پوندي است و از همان چوب راش جامد ساخته شده است كه در يك كابينت شش ضلعي قابل توجه ساخته شده است.

KoMo PK1 Grain Mill ، موجود در آمازون

FidiFloc دو منظوره داراي يك قيف است كه كمتر از 2 پوند براي آسياب نگه مي دارد ، در حالي كه لايه بردار 0.65 پوند دانه دارد-هر دو در يك كابينت نگهداري مي شوند ، اگرچه مي توان براي راحتي راحت آن را جدا كرد.

KoMo FidiFloc 21 Grain Mill and Flaker ، موجود در آمازون

Classic و PK1 داراي موتورهاي صنعتي 360 وات هستند ، در حالي كه FidiFloc از يك موتور 250 واتي استفاده مي كند و همه آنها قدرت زيادي براي آسياب با سرعت حداكثر 3.5 اونس در دقيقه فراهم مي كنند.

XL همچنين داراي ساختار راش يكپارچه مانند كلاسيك است ، اما داراي يك موتور بزرگتر 600 واتي است كه آرد را با سرعت 7 اونس در دقيقه پردازش مي كند ، با قيفي كه بيش از 2.5 پوند دانه در خود نگه مي دارد.

KoMo XL Grain Mill ، موجود در آمازون

در كنار ظاهر جذاب آنها ، ويژگي هاي ديگري كه ما دوست داريم عبارتند از:

عملكرد آرام فقط 70 دسي بل ، 72 براي XL
دسترسي به محفظه فرز بدون استفاده از ابزار امكان پذير است
سوراخ سرنگ و سراميك طولاني مدت خود را تيز مي كند
سيستم تعليق ثبت شده هم از سوراخ ها و هم از موتور محافظت مي كند
عملكرد مداوم اجازه مي دهد تا دانه بيشتري در حين كار اضافه شود
رد پاي جمع و جور جمع و جور
تنظيمات بافت به سادگي قابل تنظيم است
دسته پوسته پوسته روي FidiFloc براي ذخيره سازي راحت برداشته مي شود

تمام آسياب هاي برقي KoMo ساخت آلمان ، داراي 12 سال ضمانت محدود هستند.

هر يك از مدل هاي KoMo براي عملكرد قابل اطمينان انتخابي محكم است و ظاهر خوبي براي زندگي دائمي در پيشخوان آشپزخانه دارد!

* لطفاً توجه داشته باشيد: نرخ سنگ زني ذكر شده در Amazon.com براي Classic و PK1 با موارد ذكر شده در برگه هاي مشخصات KoMo در تضاد است - اين همان چيزي است كه ما در اين بررسيها استفاده كرده ايم.

اكنون قيمت ها و نظرات مشتريان را در آمازون بررسي كنيد!


KoMo Flocino

Flocino براي كساني كه فقط به دنبال يك پوسته پوسته كننده دانه هستند ، به سرعت پوسته هاي غلات سبوس دار را براي بلغور جو دوسر صبحگاهي ، گرانولو و بسياري ديگر تهيه مي كند.

با استفاده از همان غلطك هاي مخروطي از جنس استنلس استيل مانند FidiFloc ، فاصله غلتكي قابل تنظيم و شعاع كوتاه خم شدن ، ايجاد انواع پوسته هاي غلات با استفاده از جو دوسر و ساير دانه هاي نرم شده را آسان مي كند.

KoMo Flocino Flaker

براي نرم كردن دانه هاي سخت مانند جو ، چاودار يا گندم ، كافي است در آب جاري بشوييد ، آبكش كنيد ، سپس روي يك حوله ظرف تميز بماليد و بگذاريد يك شب خشك شود - درست مانند جو دوسر ، در غلطك ها پخته مي شود.

پوسته پوسته داراي يك قيف و غلتك از جنس پلاستيك سفيد و درجه يك است كه داراي پايه بزرگ و جامد چوب راش ، درپوش قيف و دسته ميل لنگ است.

اين قيف داراي ظرفيت 9.4 اونس است
پوسته پوسته ها با سرعت حداكثر 3.5 اونس در دقيقه
همراه با يك جفت گيره محكم براي اتصال به يك پيشخوان يا روميزي

ساخت آلمان و داراي سه سال ضمانت محدود مي باشد.

Flocino به دليل سادگي و چرخاندن آسان ، يك ابزار عالي براي آشنايي كودكان با طعم عالي و تغذيه غلات كامل است - آنها عاشق كمك به آشپزخانه با اين پوسته پوسته هستند!

اكنون نظر كامل ما را بخوانيد يا قيمتها و نظرات مشتريان را در آمازون بررسي كنيد!



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

از آسیاب مواد غذایی صنعتی ، آسیاب ادویه ، مواد شیمیایی و کاهش اندازه مواد معدنی ، ماشین آلات و تجهیزات سنگ زنی MPE در صنایع بی شماری نقش حیاتی را ایفا می کنند. ماشینهای گرانول صنعتی ما از نظر موارد زیر از رقابت پیشی می گیرند. توزیع دقیق اندازه ذرات ، ارائه عملکرد بالا ، جایگزینی با جریمه کم برای خرد کردن دانه ها ، آسیاب های چکشی و سایر موارد. هزینه کمتر مالکیت ، با 60 سال پیشرفت و نوآوری ، اطمینان بی نظیر را تضمین می کند. فناوری خنک کننده به اپراتورها اجازه می دهد تا با حفظ یکپارچگی برنامه های خود از آنها استفاده مداوم کنند. طرح های مهر و موم شده برای کسانی که با برنامه های بالقوه خطرناک برای کارگران و محیط اطراف کار می کنند. پشتیبانی فوری جهانی از یک شرکت جهانی در زمینه تجارت از سال 1957. برنامه خود را از لیست زیر بیابید یا با ما تماس بگیرید تا با یک مهندس فروش واجد شرایط صحبت کنید. MPE یک پیشرو در صنعت با راه راه های سفارشی است و طرح ها قبل از ساخت هر دستگاه آسیاب یا فرز بر اساس درخواست مشتری آزمایش می شوند. درباره راه راه های سفارشی ما و نحوه دقیق تر بودن دستگاه های گرانول سازی ما بیشتر بدانید.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()